Популярні питання та відповіді

Ігрова залежність. Контактні дані медичних центрів

Контактні дані медичних центрів, що надають допомогу людям, які страждають на ігрову залежність:
Натисніть на ПОСИЛАННЯ

Скільки часу розглядається заявка про виведення коштів?

Заявка на виплату виграшу приймається до розгляду миттєво, але кінцевий строк виплати виграшу залежить не лише від Адміністрації сайту, а і від швидкості роботи платіжних систем та банків. 
Саме тому при оформленні заявки на виплату передбачливо вказуються не лише мінімальні, а і максимальні строки. 
Ці строки можуть відрізнятись в залежності від обраного способу виплати виграшу (виплата на банківську карту або по IBAN тощо). 
Будьте уважні безпосередньо при виборі способу виведення коштів, саме там вказуються актуальні строки виплати виграшу.

Чому немає страховки в розмірі 10% на балансі?

Для того, щоб страховка була нарахована, необхідна умова – щоб на рахунку не було коштів. При дотриманні умов нульового балансу сума страховки одразу переходить з поля «Страховка» в поле «Кредит».
Важливо знати! Якщо після депозиту Користувач здійснює виведення коштів/спробу виведення коштів - страховка анулюється незалежно від того, пройшла виплата, чи не пройшла (з певної причини було скасування виведення від платіжної системи).

Чи може один Користувач створити два чи більше акаунтів?

Ні, один Користувач - один акаунт на своє ім’я. Використання більше одного облікового запису кожним Гравцем визначається як «мультиакаунтинг», що суворо заборонено. 
ChampionCasino.ua в будь-який час має право закрити акаунт з відміною всіх транзакцій, що стосуються Користувача, який зареєстрував більше ніж один акаунт на одне чи на різні імена.
Процедура закриття допустима в тому випадку, якщо за думкою ChampionCasino.ua реєстрацію кількох акаунтів проводили в цілях шахрайства чи обману. 
Також казино має право заблокувати виплату виграшних сум Користувачу, якщо виникне підозра в мультиакаунтингу з його сторони. 

Які валюти використовуються в іграх на ChampionCasino.ua?

На ChampionCasino.ua використовується лише одна державна валюта - це Українська гривня (UAH).

Що потрібно для процедури верифікації акаунта?

Для верифікації облікового запису необхідно пройти ідентифікацію/перевірку особи Користувача.

1. Авторизуйтесь на сайті ChampionCasino.ua 
2. Натисніть АКАУНТ
3. Натисніть НАЛАШТУВАННЯ
4. Натисніть ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
5. Після переходу на сторінку профілю необхідно обрати спосіб ідентифікації:
- ДІЯ сервіс (РЕКОМЕНДУЄМО) з автоматичною та миттєвою верифікацією (необхідно слідувати підказкам в додатку)
або
- Альтернативний метод верифікації через завантаження документів вручну.
При альтернативному методі необхідно заповнити абсолютно усі поля профілю Вашими реальними та фактичними даними.
Дуже важливо вказати Ваш фактичний IПН (РНОКПП/ідентифікаційний код) у відповідному полі "РНОКПП" - 10 цифр.
У графі "скан-копія документа (.JPG/.PNG)", натисніть "прикріпити" та завантажте фото з Вашого пристрою. Також завантажте Ваше фото разом з паспортом, або ID карткою біля обличчя.
Якість зображення повинна дозволити звірити та зіставити дані (серію, номер паспорта та дату народження).
НЕ ПІДХОДЯТЬ для верифікації облікового запису: копія, закордонний паспорт, військовий квиток, посвідчення водія, скриншоти з мобільного додатку "Дія".
Зображення має бути не дзеркальним, з правильним зображенням тексту та піддаватися читанню ЗЛІВА - НАПРАВО.
Після внесення всіх необхідних даних натисніть "ЗБЕРЕГТИ".
Очікуйте підтвердження верифікації. 

Ми рекомендуємо миттєвий спосіб верифікації за допомогою додатку ДІЯ.

Ігрові правила, де можна ознайомитись з ними.

З Правилами гри, яка Вас зацікавила, можна ознайомитись за відповідним посиланням:
СЛОТИ
РУЛЕТКА
БЛЕКДЖЕК
КОЛЕСО ФОРТУНИ 
ПОКЕРНІ ІГРИ