Депозит

Актуальне оновлення: 03 Лютий 2024

printer

Поповнення Клієнтського рахунку Гравця (ДЕПОЗИТ) здійснюється як через особистий
КАБІНЕТ НА САЙТІ (від 20 грн),
так і через вуличний ТЕРМІНАЛ (від 10 грн).



ДЕПОЗИТ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛИ "EasyPay" та "City24":
ТІЛЬКИ ДЛЯ ВЕРИФІКОВАНИХ АКАУНТІВ, ЛОГІНОМ ЯКИХ Є НОМЕР ТЕЛЕФОНУ!
1. В головному меню терміналу перейдіть на розділ «ПОСЛУГИ»/»ПОПУЛЯРНІ ПОСЛУГИ».
2. Оберіть "ІГРИ ТА СОЦ. МЕРЕЖІ".
3. Зі списку оберіть "CHAMPIONCASINO".
4. У наступному вікні вкажіть Ваш ЛОГІН/НОМЕР ТЕЛЕФОНУ натисніть "ДАЛІ".
5. Очікуйте вхідний дзвінок на Ваш номер телефону (логін) для підтвердження оплати депозиту.
6. Вкажіть останні 4 цифри номеру телефона, з якого надійшов дзвінок, натисніть "ПІДТВЕРДИТИ".
7. В меню "Поповнення ігрового рахунку ChampionCasino" внесіть кошти сумою від 10 до 5000 грн. натисніть "СПЛАТИТИ".
8. Очікуйте надходження коштів впродовж 5 хв. 
Важливо! Якщо кошти не надійшли на Ваш ігровий баланс впродовж 20 хв, зверніться за номером телефону, який вказано на квитанції/чеку по оплаті.
Рекомендуємо роздрукувати квитанцію/чек по оплаті або надіслати його на Вашу особисту електронну пошту.
ЛІМІТИ разового депозиту: 10 грн – 5000 грн.
СТРОКИ надходження депозиту на баланс: 1-5 хвилин.

ДЕПОЗИТ ЧЕРЕЗ КАБІНЕТ НА САЙТІ:
Для здійснення депозиту дотримуйтесь покрокової інструкції у своєму профілі на сайті: 
1. Натисніть на кнопку "АКАУНТ"  
2. Натисніть на кнопку "ДЕПОЗИТ" 
3. Натисніть на кнопку доступної валюти "UAH" 
4. Зі списку обираємо провайдера для здійснення платежу.
Доступне поповнення за реквізитами банківськими картками, 
а також через Google Pay та Apple Pay.
5. Введіть суму 
6. Натисніть на кнопку "ПРИЙНЯТИ" 
7. Натисніть на кнопку "ВІДКРИТИ" 
8. Введіть та підтвердіть реквізити
9. Натисніть "СПЛАТИТИ".

ЛІМІТИ разового депозиту: 20грн - 29900грн (залежать від обраного провайдера).
СТРОКИ надходження депозиту на баланс: МИТТЄВО (можливі затримки зі сторони банку до 2х годин).
МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ ВІДХИЛЕННЯ ДЕПОЗИТУ:
- недостатньо коштів на картці
- ліміти по к-сті/сумі трансакцій по картці за певний період зі сторони банку клієнта
- невірно введено cvv код
- не завершено процедуру 3-D Secure (підтвердження платежу)
- технічні проблеми зі сторони банку.

ВАЖЛИВО:
ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ДЕПОЗИТІВ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ ВИКЛЮЧНО ТІ БАНКІВСЬКІ КАРТКИ/РАХУНКИ,
ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ВЛАСНИКУ АКАУНТУ.
ВИКОРИСТАННЯ БАНКІВСЬКИХ КАРТОК/РАХУНКІВ ТРЕТІХ ОСІБ ЗАБОРОНЕНО. 
НАСЛІДКОМ ПОРУШЕННЯ ДАНОГО ПРАВИЛА БУДЕ ПОВНЕ БЛОКУВАННЯ АКАУНТУ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ДОДАТКОВОЇ ПЕРЕВІРКИ 
ТА ВИЯСНЕННЯ УСІХ ОБСТАВИН ФАКТУ ПРАВОМІРНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СТОРОННЬОЇ КАРТКИ.

 

Все ще потрібна допомога? Зв'яжіться з нами